גם ליפמוטור מבקשת לקחת נתח משוק רכבי הפלאג-אין הצומח, ולכן החלה לשווק את הגרסה ההיברידית הנטענת של ה-C10 עם טווח חשמלי מרשים של 145 ק"מ.
מאז תחילת השנה, בעקבות עליית מס הקניה על מכוניות חשמליות, זכה שוק המכוניות ההיברידיות-נטענות לפריחה משמעותית. כעת המגזר מהווה כבר 10% מכלל המכירות, כאשר השוק המקומי רווי דגמים אהובים כמו צ'רי/ג'אקו, BYD ו-MG. לאחרונה הצטרפה גם ליפמוטור עם גרסה היברידית-נטענת ל-C10, כאשר השיווק בגרסה החשמלית החל כבר בראשית השנה.
גרסת הפלאג-אין ההיברידית של ליפמוטור C10 כוללת מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.5 ליטר. כאן, הוא משמש כגנרטור המאריך טווח בלבד. זאת, בניגוד למתחרות בהן מנוע הבנזין מסוגל להניע את הגלגלים בתנאים מסוימים. מנוע זה מטעין את הסוללה בקיבולת 28.4 קוט"ש, שמספיקה לטווח חשמלי מוביל של 145 ק"מ, מהגבוהים בקבוצה.
המכונית מונעת על ידי מנוע חשמלי אחורי שמציע הספק של 215 כ"ס ו-32.6 קג"מ, כמו בגרסה החשמלית המלאה. למרות זאת, גרסת הפלאג-אין מאיצה מאפס למאה תוך 8.5 שניות – שנייה יותר מהגרסה החשמלית. עם זאת, המהירות המרבית נשארת על 170 קמ"ש. טווח הנסיעה המשולב של ליפמוטור C10 פלאג-אין מגיע ל-970 ק"מ.
באופן מעניין, טעינת ה-AC החד-פאזית של הסוללה ב-C10 היא 6.6 קילוואט. לכן לטעינה מלאה יידרשו כ-4 שעות. בנוסף, קצב זה פחות בעייתי מול הגרסה החשמלית, שמחזיקה סוללה גדולה במיוחד. יתר על כן, קיימת אפשרות טעינת DC מהירה – אופציה נדירה ברוב דגמי הפלאג-אין. טעינה זו, בהספק של עד 65 קילוואט, תאפשר טעינת סוללה בפחות מחצי שעה.
ליפמוטור תשווק את C10 פלאג-אין בשתי רמות גימור. בשתיהן יש מערכות בטיחות מתקדמות, שבע כריות אוויר, משטח טעינה אלחוטי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, ריפוד עור סינטטי וגג שמש פנורמי. המחיר לגרסת פלאג-אין C10 מתחיל ב-185 אלף שקלים עבור הגרסה Life, יקר בכ-15 אלף מהגרסה החשמלית ברמת אבזור זהה. אפשר להוסיף לגרסה Design עבור 5,000 שקלים נוספים, המציעה חימום ואוורור למושבים, דלת מטען חשמלית, תאורת אווירה וחישוקי 20 אינץ'.